מועדון הכושר

מועדון כושר מפואר | מעל 60 חוגים בשבוע | 7 ימי פעילות

עוד לא נרשמתם? צרו איתנו קשר והצטרפו לקהילת לקוחות בית איל כמנויים למועדון הכושר

מגוון מכשירים לפעילות אירובית

תוכלו למצוא אצלנו הכל: החל ממסילות ריצה חדישות, דרך מכשירי קרוס טריינר, טיפוס במדרגות, ואפילו מכשיר ייחודי: zero runner מדמה ריצה ללא אימפקט על הגב או הברכיים, המתאים לרצים או לשיקום.

אימונים אישיים

אם אתם רוצים מאמן/מאמנת צמוד/ה לאורך כל האימון, ניתן לרכוש כרטיסיית אימונים אישיים ייעודית, שתבטיח שתקבלו את הערך המוסף של מאמן אישי שמכיר אתכם ויוביל אתכם להצלחה.

מכשור מתקדם לאימוני כוח

במועדון הכושר המכשור החדיש ביותר, ממיטב החברות בתחום ציוד הכושר המקצועי, מצוייד בטכנולוגיות אימון מתקדמות ובנוחות כוונון אישית לכל מתאמן, לצד תפעול פשוט וידידותי.

שעות פעילות נרחבות

מועדון הכושר שלנו פעיל לאורך כל היום, החל מ 05:45 ועד 22:00, וגם בשישי ושבת, (שישי 07:00-16:00, שבת 08:00-17:00), כך שתוכלו לשלב את האימון בכל שלב של היום שלכם.

תכנית אימונים אישית מהמדריכים

מיטב המדריכים המקצועיים שלנו ידריכו אתכם באופן אישי כשתגיעו להתאמן, ויתאימו לכם תכנית אימונים אישית, ממוקדת מטרה ולפי יכולותיכם. ילוו ויסבירו איך לבצע את התרגילים, ויהיו שם לכל שאלה והתייעצות.

מועדון כושר מרווח

מעל 500 מ"ר של ציוד הכושר החדשני ביותר, כל מה שנשאר זה פשוט להגיע!

כרטיסיה ל-10 אימונים אישיים

140 

לאימון

ללא התחייבות

סוד ההצלחה

בסופו של דבר סוד הקסם שלנו טמון באווירה ובתחושה שהכל אצלנו באיזון:
אימוני ספורט וכושר מקצועיים לצד אימונים אנרגטיים באווירת מסיבה, הקניית אורח חיים בריא שכולו כיף אחד גדול.
מועדון כושר ומגוון שירותים שנותנים אווירה קהילתית ומאפשרים בכל פעם מחדש הגעה לבית. בית איל.

צוות מאמני מועדון הכושר שלנו

חוגי הסטודיו

חוגי הסטודיו שלנו מגוונים, מושקעים ומונחים בידי מיטב המאמנים והמאמנות,
עם מגוון של חוגים וצוות מדריכים ומאמנים, אין לנו ספק, שאצלנו בבית איל, תוכלו למצוא את האימון המושלם בשבילכם עם המדריך המדויק עבורכם, כי יש כאן כמעט הכל

החוגים שלנו

פילאטיס מזרן

פילאטיס מזרן

מה: אימון הנועד לאמן את הגוף כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ, ללא שחיקה מיותרת, וללא פגיעות גופניות. איך: באמצעות סדרה של תרגילים המפעילים את השרירים המייצבים ומתרגלים את הגוף לגייס את השרירים הנכונים לכל תנועה, כמו גם חיזוק ושיפור היציבה. למי מתאים: לכל מי שרוצה לייצר לעצמו מנח גוף טוב יותר ויציבה בריאה יותר בחיי היום יום תוך עבודה יציבה ונינוחה על הגוף כולו.

פילאטיס מכשירים

פילאטיס מכשירים

מה: אימונים לחיזוק הליבה, שיפור היציבה, הגמשת המפרקים ושיפור טווח תנועה. איך: שיעורי פילאטיס מכשירים מתבצע בעזרת מכשירים מיוחדים ולנו, בבית איל, המכשירים והציוד המתקדמים והאיכותיים ביותר. למי מתאים: האימונים מתאימים לכל הרמות ויכולים לשמש גם כשיקום, וגם כפעילות מאומצת, תלוי במתאמן ובמטרת האימון. * כרוך ברכישת כרטיסייה ייעודית.

עיצוב

עיצוב

מה: אימון במאמץ גבוה יחסית, במטרה להוציא אנרגיה, לשרוף קלוריות המשיגות תוצאה של שריפת שומנים במהלך האימון ולאחריו, לשפר משמעותית את סיבולת לב וריאה. איך: לעתים בשילוב אביזרים, במטרה להביא את המערכת כולה לתפקוד יום-יומי טוב יותר. למי מתאים: למי שרוצה לעצב את הגוף, לשמור על עיצובו ולשפר את סיבולת לב הריאה.

פונקציונלי

פונקציונלי

מה: אימון דינאמי, מעניין ושורף קלוריות, המשלב עבודה על סיבולת לב ריאה ושריר. איך: האימון בנוי בדרך כלל ממספר תחנות שיוצרות עניין וכיף גדול. למי מתאים: לכל מי שרוצה לשפר סיבולת לב-ריאה בדרך מהנה ולא שגרתית.

אירובי מדרגה

אירובי מדרגה

מה: אימון אינטנסיבי במטרה לעבוד בדופק גבוה, לשפר סיבולת לב ריאה, ולסיים את האימון עם שריפת קלורית משמעותית. איך: משתמשים במדרגה או 2 מדרגות ייעודיות לאימון אירובי מדרגה. למי מתאים: לכל מי שרוצה לשרוף קלוריות ולשפר סיבולת לב ריאה באימון אנרגטי ומהנה.

רצועות

רצועות

מה: אימון רצועות הינו אימון המשתמש ברצועות התנגדות כדי לבצע מגוון של תנועות. איך: מאופיין כאימון כוח, סיבולת שריר, ועם דופק גבוה. למי מתאים: לכולם. האימון משלב דינמיקה קבוצתית וכיפית.

ספינינג

ספינינג

מה: אימוני רכיבת אופניים, בעומסים משתנים ובליווי מוזיקה, במהלכם מזיעים ושורפים הרבה מאוד קלוריות באנרגיות מטורפות. איך: אופניים סטטיים בסטודיו וחוויה של רכיבה כמסיבה. למי מתאים: לכל מי שרוצה להתאמן על רכיבת אופניים בחלל ממוזג ובאווירה מחשמלת.

יוגה

יוגה

מה: תרגולים המתמקדים ביציבה נכונה, חיזוק שרירי ליבה, שחרור כאבים בגב ותרגול נשימה והרפיה. איך: התרגולים בסטודיו באווירה נינוחה, מלמדים אותנו על האנטומיה של הגב והמפרקים השונים בגוף. למי מתאים: לכל אחד בהתאם לניסיון והיכולת האישיים.

התעמלות בונה עצם

התעמלות בונה עצם

מה: התעמלות התורמת למניעת דילול מסת העצם, מחזקת את השרירים ותורמת להארכת טווחי התנועה. תוצאות האימונים מסייעים במניעת נפילות, שיפור שיווי המשקל והיציבה. איך: תרגילי ההתעמלות מתבצעים בהתנגדות ובעומס. למי מתאים: לכל מי שרואה חשיבות רבה בשמירה על וחיזוק של העצמות.

מדיטציה

מדיטציה

מה: תרגול מנטלי של ריכוז, מודעות ונוכחות. נלמד טכניקות שונות של מדיטציה שיעזרו לנו להתחבר לשקט ושלווה. המדיטציה הוכחה כעוזרת להפחתת חרדה, דיכאון, שיפור הקשב והריכוז ועוד. התרגול מותאם לכולם, אין צורך בניסיון קודם.

אירובי מים

אירובי מים

מה: אימון המתקיים בשעות הבוקר בבריכה הטיפולית שלנו. איך: באמצעות התנגדות המים תוך שימוש בעזרים כמו מצופים, משקולות וכדורים, על מנת להפעיל את כל שרירי הגוף ולהשתמש בתכונות המים להתנגדות ולתנועה. למי מתאים: לכל מי שרוצה לפתוח את היום בהוצאת אנרגיה וכן, גם לשיקום.

פלדנקרייז

פלדנקרייז

מה: שיטת פלדנקרייז יעילה בפתרון תופעות של כאבי גב, ליקויים ביציבה, כאבים והיא תהליך של למידה באמצעות תנועה. איך: באימון סטודיו רגוע ונינוח העובד על יציבה ופיתוח המודעות למנח הגוף שלנו. למי מתאים: לכל מי שרוצה לשפר ביצוע פעולות וקואורדינציה, בכל הגילאים ולכל המינים. שיעור מומלץ ופופולרי מאוד אצלינו, בבית איל.

זומבה

זומבה

מה: פעילות פופולרית שהולכת וצוברת תאוצה, הפעילות הינה באופי אירובי ומבוססת על מוסיקה לטינית. איך: לכל שיר כוריאוגרפיה משלו, המפעילה את כל השרירים. ההשפעה על הגוף והנפש היא מיידית והפלייליסט בכל שיעור הוא חדש ומגוון. למי מתאים: לכל מי שרוצה לשפר סיבולת לב ריאה וקואורדינציה תוך ריקוד מלהיב.

צ'י קונג

צ'י קונג

מה: תרגילי הצ'י קונג הם תרגילי תנועה ונשימה מודעת, המאפשרים חיזוק הגוף, יציבה נכונה, הגדלת טווח תנועה, גמישות, חיזוק מערכת החיסון הטבעית של הגוף ועוד. איך: תרגול צ'י קונג מתבצע בעיקר בעמידה ובאווירה רגועה ונינוחה בסטודיו שלנו. למי מתאים: לכולם, בכל גיל ומצב בריאותי.

טניס בוגרים

טניס בוגרים

מה: שיעורים הניתנים בחינם למנויי מועדון הכושר והסטודיו. איך: במהלך השיעורים לומדים טכניקת משחק ומפרקים את המשחק השלם למרכיביו השונים, תוך ליווי של המדריך. שיעורי טניס משפרים את הכושר, הכוח, הקואורדינציה ועוד. למי מתאים: לשחקנים בכל הרמות, כולל אלה שתמיד רצו להתחיל ללמוד.

ריקודי בטן

ריקודי בטן

מה: מחול המשלב הנאה ושחרור עם תועלות בריאותיות שונות כמו שיפור היציבה, הפחתת כאבי גב, הגמשת מפרקי ידיים ורגליים, שריפת קלוריות ושיפור מצב הרוח והדימוי העצמי. איך: באימון מחול בסטודיו שלנו, בבית איל, תוך הכרה והבנה עמוקה של הגוף. למי מתאים: לכל מי שמרגישה שבא לה קצת לנענע, להנות ולהוציא קצת אנרגיה.

מערכת החוגים

לצפייה במערכת המלאה

צוות החוגים שלנו

אצלינו, בבית איל, תמצאו את הצוות המגוון ביותר שניתן למצוא.
חשוב לנו שתכירו אותם, כי הם תותחים אחד אחד, אחת אחת.